موثرترین وجدیدترین راه حل برای درمان ریزش مو و کمک به رویش مجدد مو

درمان ریزش مو و مشکلات آن یکی از دغدغه های ۸۰% مردان بالای ۵۰ سال و درصد بالایی از مردان ۲۵ الی ۴۰ سال می باشد. ریزش مو در آقایان و درصد بالایی ازخانم ها به دلیل  مشکلات ارثی و هورمونی، مصرف برخی داروهای پزشکی، فشار روانی، لحظات پر استرس، آسیبهای جسمی، عمل جراحی، تغییرات آب و هوایی و عادات غذایی نامناسب، رژیمهای غذایی سختگیرانه می باشد. تقریباً ۵۰% بانوان پس از زایمان و در یائسگی نیز از ریزش مو رنج می برند.

 

نظر متخصصان:
بیشتر متخصصان معتقدند که یکی از دلایل اصلی ریزش مو کاهش جریان خون به مویرگهای انتقال دهنده ی اکسیژن، مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها به پیاز مو می باشد. بدان معنا که پیاز مو از مواد اصلی مورد نیاز خود برای تولید مو محروم شده و در نتیجه علاوه بر کاهش رشد مو و کاهش قدرت و سلامت مو، ریشه نیز قابلیت دریافت مواد لازم برای تولید مو را از دست داده و فعالیتش متوقف می گردد. بنابراین در طول زمان، این روند به آرامی غده های تولید مو را ضعیف و نازک کرده که در نهایت دیگر قادر به تولید مو نخواهند بود.

 

درباره امیلا:
در مقایسه با داروهای موجود برای درمان ریزش مو  امیلا یک محصول بهداشتی درمانی منحصر به فرد  می باشد. این محصول پس از مطالعات پزشکی – بالینی   مورد تایید پزشکان متخصص قرار گرفت. امیلا دارای مجوز وزارت بهداشت ایران می باشد.
امیلا بر روی ۸۷% از افرادی که دچار ریزش مو هستند موثر است.

 

ترکیبات گیاهی امیلا:
امیلا حاوی عصاره۱۰گیاه دارویی از قبیل مصطکی – آمله – سلق – مورد – حنا – مازوج – کنجد – سیاوشان و دیگر ترکیبات می باشد. این ترکیبات با مکانیزمی خاص مواد اولیه ی مورد نیاز را به پیاز مو رسانده ، آن را تقویت کرده و از ریزش بیشتر مو جلوگیری می کند.

نحوه و مدت و اثرات استفاده از امیلا:

امیلا جریان خون به پوست و مویرگ های پیرامون فولیکول های مو را زیاد می کند وتکثیر سلول های ریشه مو را بیشتر می کند  با طولانی تر کردن مرحله رشد مو (آناژن) باعث افزایش ضخامت موها میشود این فراورده طب سنتی غلاوه بر درمان ریزش مو باعث رشد مجدد موها نیز میشود

مکانیزم اثر
امیلا  و مکمل ان به دلیل داشتن اثرات آنتی اکسیدانی مانند خنثی کردن رادیکال های آزاد سبب تقویت و رشد بهتر موها می گردد. همچنین این دارو دارای ترکیباتی است که موجب کاهش سطح عوامل التهاب زا در سطح پوست و کاهش خارش و التهاب های موضعی پوست می شوند. ترکیبات طبیعی موجود در این دارو با ایجاد اثرات مشخص تحریکی بر روی پوست، سبب باز شدن عروق، بهبود گردش خون موضعی و تغذیه بهتر فولیکول مو شده و باعث بهبود رشد مو میشود.

روش مصرف
روزانه ۱ بار، هر بار  به مقدار نیاز از این دارو روی ناحیه مورد نظر  ریخته و با نوک انگشتان به مدت چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید.( ۱ ساعت بعد از مصرف میتوانیید بشویید) سپس با لوسیون همراه دارو بشویید. چنانچه سر دچار کمی خارش شود. این امر طبیعی بوده و نشانه رویش مجدد موها می باشد. از تماس این فرآورده با چشم ها خودداری شود .در صورت تماس، چشم ها را به خوبی با آب سرد شستشو دهید. در صورت بروز حساسیت از ادامه مصرف این دارو خودداری نمایید.

تذکر: در زمان مصرف دارو فقط از مکمل همراه دارو بعنوان شوینده سر استفاده شود (در صورتیکه سرتان چرب میباشد قبل از مصرف مکمل فقط با صابون بشویید ) این لوسیون علاوه بر از بین بردن عوامل ریزش مو ، موجب تسریع و اثر بخشی بیشتردر درمان و نتیجه مطلوب گردد.

تذکر: در طول دوره درمان از مصرف هر نوع شامپو خوداری شود.

تذکر: از مصرف هم زمان امیلا و داروهای دیگر برای رشد مو خوداری شود.

تذکر: نباید داروها در معرض نور مستقیم خورشید نگهداری شود (نیازی به نگهداری آن در یخچال نیست).

طریقه مصرف لوسیون (مکمل)
این لوسیون در حمام بعنوان شوینده  ، روی سر ریخته بمدت ۵ دقیقه صبر نموده و سپس بشویید (در صورتیکه سرتان چرب میباشد قبل از مصرف مکمل فقط با صابون بشویید ) از شوینده های دیگر به هیچ عنوان مصرف نشود

طول دوره درمان
برای تقویت ابرو ۱ ماه – برای جلوگیری از ریزش مو ۲ ماه و برای رشد مجدد مو ۶ ماه توصیه میگردد.

آزمایشات انجام گرفته نشان می دهد که حداقل زمان مصرف این دارو تا حصول نتیجه مطلوب ۳ تا ۶ ماه می باشد. بدیهی است مصرف مداوم این فرآورده باعث تداوم بیشتر موها و عدم ریزش مجدد موها میشود. (از قطع ناگهانی دارو خوداری کنید.)

قطع مصرف دارو باعث ریزش مجدد مو نمی‌شود اما توصیه میگردد با قطع مصرف دارو ، لوسیون (مکمل ۱) بعنوان شوینده مصرف گردد این محلول با تنظیم چربی سر از ریزش مو حتی ریزش ارثی جلوگیری نموده و باعث رفع کامل شوره نیز میشود.

میزان تاثیر آملا
معمولا این دارو در بیماران جوان و در سال های اولیه ریزش مو (کمتر از ۱۰ سال ) موثرتر است و بالای  ۹۰درصد از بیماران با این دارو درمان میشوند و موهایشان رشد مجدد خواهد داشت امیلا از ریزش موهای سر جلوگیری کرده و موهای موجود را محکمتر می کند(البته بعضی از موها در استانه ریختن هستند که ریزش انها نمی توان متوقف کردولی امیلاباعث رشد مجدد انها میگردد). پس از مصرف؛ موها دوباره شروع به رشد می نمایداوایل، رشد موها بصورت کرکی ، باریک و نرم وبی رنگ هستند و به زحمت قابل رویت هستند در صورتیکه دارو بصورت منظم مصرف شود  به تدریج رنگ و ضخامت موهای روییده مانند سایر موها خواهد شد (بیمار باید مطلع باشد که حد اقل ۲ ماه طول می کشد تا آثار مثبت دارو آشکار شود و حداقل اثر دارو بعد از ۶ ماه کاملا مشخص می شود و موها تقریبا بصورت طبیعی قابل مشاهده میباشد) و روند رشد طبیعی موها  اغاز میگردد

مشاوره و سفارش

تلفن سفارش: ۰۳۵۳۸۲۵۴۹۳۴-