شرکت تحقیقاتی گیاهان دارویی بوستان یزد

ساعت کار : شنبه تا پنجشنبه از 08:00 تا 15:00
  تلفن : 03538342949

ترکیب زردچوبه، روغن زیتون و پودر فلفل برای سرطان

ترکیب زردچوبه، روغن زیتون و پودر فلفل سیاه برای پیشگیری از سرطان

با ترکیب زردچوبه، روغن زیتون و پودر فلفل سیاه با سرطان مقابله کنید

کارولین اندرسون، پزشک آمریکایی، مدعی است که ترکیبی جادویی را می‌‎شناسد که می‌تواند از انواع سرطان پیشگیری کند. دستور تهیه این ترکیب بسیار آسان است.

مواد مورد نیاز این ترکیب را می‌توان در هر خانه‌ای یافت. دکتر اندرسون می‌گوید که اساس تحقیقات وی سنتِ غذایی مناطق شرقی هند در دوران باستان است. او در ادامه می‌گوید که این ترکیب هندی بیش از دو هزار سال قدمت داشته و توسط گروه‌های پزشکی غربی نیز به تایید رسیده است.

آداب غذا خوردن هندی‌ها بیشتر با ادویه تند شناخته شده است. این ترکیب نیز از این قاعده مستثنی نیست. دکتر اندرسون در مورد این ترکیب جادویی می‌گوید: «اگر این ترکیب روزانه مصرف شود، آن شخص به طور قطع به سرطان مبتلا نخواهد شد.»

با ترکیب زردچوبه، روغن زیتون و پودر فلفل سیاه با سرطان مقابله کنید

زردچوبه خواص بی‌شماری دارد

این ترکیب از زردچوبه، روغن زیتون و پودر فلفل سیاه تشکیل شده است. راز این ترکیب اما در زردچوبه‌ی آن است. زردچوبه ادویه‌ای زردرنگ است که خواص بی‌شماری دارد. از جمله خواص زردچوبه می‌توان به خاصیت ضد التهابیِ قدرتمند آن اشاره کرد. زردچوبه موثرترین ماده غذایی برای کاهش التهاب در بدن محسوب می‌‎شود و نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

مولکول‌های زردچوبه که خاصیت ضد سرطانی هم دارند «کورکومین» نامیده می‌شود. از نظر علمی نیز ثابت شده که زردچوبه در درمان انواع سرطان‌های روده، پروستات، سینه و همچنین تومور مغزی کارایی دارد.

در پژوهش‌های صورت گرفته بر روی موش‌های آزمایشگاهی مشخص شد که زردچوبه نقشی موثر در درمان سرطان دارد. در یکی از این پژوهش‌های انجام شده، چندین موش در معرض مواد شیمیایی سرطان‌زا قرار داده شدند. در نهایت نیز مشخص شد مادامی که موش‌ها از زردچوبه استفاده کنند، جلوی پیشرفت هرگونه سرطانی گرفته می‌شد.

با این وجود، زردچوبه به تنهایی در دستگاه گوارش موثر ظاهر نمی‌شود و مصرف آن در کنار فلفل یا زنجبیل توصیه می‌شود. طبق پژوهش‌های انجام شده، فلفل میزان تاثیرگذاریِ زردچوبه را تا ۲۰۰ درصد افزایش می‌دهد. حال زمان آن رسیده تا ترکیب موثر دکتر اندرسون را به شما معرفی کنیم. دستور این ترکیب همانطور که پیشتر گفتیم از سه ماده غذایی موثر تشکیل شده است.

طرز تهیه و مصرف

به اندازه یک چهارم قاشق چایخوری زردچوبه را به نصف قاشق چایخوری روغن زیتون ترکیب کرده و مقدار کمی هم فلفل سیاه به آن اضافه کنید.

با ترکیب زردچوبه، روغن زیتون و پودر فلفل سیاه با سرطان مقابله کنید

این سه ماده غذایی را می‌توانید در یک فنجان با هم ترکیب کرده و سپس آن را مصرف کنید. لازم به ذکر است که بنا به تشخیص خودتان می‌توانید آن را به تنهایی و یا همراه با سالاد یا سوپ میل کنید. به این نکته توجه کنید که اگر تصمیم گرفتید آن ترکیب را با غذای اصلی خود میل کنید، بهتر است که در مراحل آخر به غذا اضافه شود.

قبل و بعد از سرطان

اندرسون در آخر صحبت‌هایش اضافه می‌کند که این ترکیب علاوه بر اینکه می‌تواند از پیشرفت سرطان پیشگیری کند، می‌تواند سلول‌های سرطانی را نیز از بین ببرد. او همچنین می‌گوید که می‌توان چندین نوبت در روز از این ترکیب استفاده کرد. او حتی پیشنهاد می‌کند که تا می‌توانید از این ترکیب استفاده کنید، زیرا درمانی کاملا طبیعی علیه تومورهای بدخیم سرطانی است که هیچگونه عوارض جانبی نیز ندارد.