شرکت تحقیقاتی گیاهان دارویی بوستان یزد

ساعت کار : شنبه تا پنجشنبه از 08:00 تا 15:00
  تلفن : 03538342949

ar4-5500

کرم ضد لک رباسین

روند پیر شدن پوست با افزایش سن در اثر عواملی مانند قرار گرفتن در معرض عوامل شیمیایی ، عوامل محیطی (استرس، آلودگی، باد، سرما) و عادات غلط (مصرف سیگار، رژیم های نامناسب و…) سرعت بیشتری پیدا می کند.. پیری پوست در اثر تحلیل رفتن مکانیسم های تنظیم کننده سلول های پوست ایجاد می شود، در نتیجه پوست نازک تر، کدر و زبر می شود، قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، چروک های ریز و لک های ناشی از افزایش سن پدیدار می شوند. مصرف کرم مناسب باعث فعالسازی مجدد سلول ها، مقابله با تمامی عوامل پیری پوست و بازسازی مجدد پوست می شود

کرم ضد لک رباسین

لایه بین سلولی به عنوان لایه محافظ پوست در نظر گرفته می شود و عملکرد آن تحت تاثیر شرایط آب و هوایی، سبک زندگی، میزان خستگی و استرس قرار دارد. تخریب لایه بین سلولی باعث از دست رفتن آب و اختلال تعادل یونی در پوست می شود. اختلال در تبادلات داخلی و خارجی باعث تغییر در روند بازسازی پوست می گردد. پوست آسیب پذیر، توان مقابله با عوامل آسیب رسان خارجی را ندارد؛ در نتیجه رطوبت، قدرت بازسازی و انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و رفته رفته زبر، پوسته پوسته و خشک می گردد. کرم رباسین محصول جدیدی از رطوبت رسان های درمانی با تاثیر بسیار قوی می باشد که جهت ایجاد تعادل آب در پوست تولید شده است. این کرم برای انواع پوست مناسب می باشد، پوست را از عمق اپیدرم (لایه های داخلی و عمقی پوست) آبرسانی و تغذیه می کند و بلافاصله احساس راحتی به پوست می بخشد، ساختار طبیعیاین کرم باعث احساس شادابی و سلامت و لذت بخش بودن ان می گردد. آب را در پوست ذخیره می نماید و سبب افزایش حجم قابل توجه پوست می شود و از همان ابتدای مصرف پوست را نرم، شفاف و لطیف می کند.

این کرم  همچنین پیشگیری کننده و درمان موثر لک، محافظ و روشن کننده پوست برای جلوگیری از ایجاد لک های قهوه ای جهت استفاده  و از بین بردن لک موجود در هر نوع پوست تهیه شده است. این کرم عامل محافظ در برابر اشعه UV دارد که منعکس کننده این اشعه است و تولید ملانین را کاهش می دهد. همچنین محافظ و مرطوب کننده موثر پوست صورت، دست،گردن و پا است. با مصرف این کرم، لک های قهوه ای به سرعت از بین می روند و از ایجاد لک های جدید جلوگیری می کند و چهره شفاف و یکنواخت می شود. مناسب هر نوع پوست و محصولی جدید از ضد لک های با تحمل پذیری بالا برای پوست است.

این اثرات  بازگرداننده شکل طبیعی چهره و پوست بدن است و باعث روشن شدن آن می گردد.

 

ویژگی های کرم ضد لک رباسین

حاوی ترکیبات شل کننده عضلات و محرک ساخت کلاژن

مرطوب کننده و حفظ قابلیت ارتجاعی پوست
استحکام بخش پوست و آبرسانی قوی
حاوی ترکیبات تغذیه کننده و نرم کننده

تامین مواد معدنی و عناصر کمیاب
پر کننده سریع خطوط و چروک
بازگرداننده فرم طبیعی چهره
روشن کننده رنگ چهره
پیشگیری و درمان لک

 

معرفی کرم ضد چروک رباسین

کرم ضد چروک رباسین جهت بازسازی، تغذیه و حفاظت از پوست شما در برابر آسیب های خارجی و استرس هایی که منجر به پیری زودرس پوست می شوند، تولید شده است. سلول های پوست بازسازی می شوند، چروک ها و خطوط کاهش می یابند و به تدریج صورت شما جوانی خود را باز می یابد و پوست شفاف و جوان تر می شود. کرم ضد چروک رباسین قابل استفاده به عنوان پایه آرایش نیز می باشد. این کرم ضد رادیکال های آزاد بوده و از پوست در برابر آسیب های ناشی از اشعه های مضر نور خورشید و آلودگی ها محافظت می کند.

مکانیزم عمل

ترکیبات خاص موجود در این کرم دارای یک ماده آنتی باکتریال، آنتی اکسیدان بسیار قوی ،ضدالتهاب و مرطوب کننده است که به طور طبیعی در لایه خارجی پوست باعث محافظت  و از شکسته شدن چربی های دیواره پوست جلوگیری می نماید و سبب کاهش سریع اثرات ظاهری جوش (التهاب و قرمزی) می شود.

در عین حال با تقویت سنتز کلاژن و الاستین پوست سبب افزایش مقاومت و انعطاف پذیری پوست می شود و از ایجاد چین و چروک های سطحی پوست جلوگیری می نماید.این آنتی اکسیدانها از تشکیل رادیکال های آزاد جلوگیری می کند. خنثی سازی رادیکال های آزاد، جلوگیری از ایجاد چین و چروک های سطحی و پیری زودرس پوست، تقویت سنتز کلاژن و افزایش انعطاف پذیری پوست و همچنین دارای اثرات ضد التهاب، مرطوب کننده عمیق پوست، بازسازی کننده پوست، کاهش دهنده چین و چروک ریز و سطحی پوست به دلیل دارا بودن ترکیبات خاص و طبیعی ان می باشد.

برای پر شدن صورت نیز بسیار مفید می باشد. با ماساژ ملایم آن روی پوست چروک های عمیق رفع شده و روز به روز خطوط و گودی صورت از بین می رود

و موجب بازگردانندن فرم طبیعی چهره و پرشدن صورت می شود.

 

ویژگی های کرم ضد چروک

ضد چروک و برطرف کننده خطوط ریز دور چشم و لب

سبب کاهش پف و چروک صورت می گردد.

باعوامل پیر کننده پوست مقابله می کند.

حاوی ترکیبات تغذیه کننده و نرم کننده

مرطوب کننده و حجم دهنده پوست صورت

نرم ، هیدراته و حجیم شدن پوست صورت

حفظ لطافت و شادابی پوست

 کرم ضد آفتاب رباسین

نور آفتاب باعث اکسیداسیون سلول های رنگدانه ساز پوست و در نتیجه تولید بیش از حد رنگدانه ها و توزیع غیرمتعال آن ها در سطح پوست می گردد و منجر به پدیدار شدن لک های پوستی می شود کرم ضد آفتاب رباسین از ایجاد لک در اثر آفتاب جلوگیری می کند و از پوست صورت، قفسه سینه و دست به طور موثر محافظت می نماید.

لک ها به دلایل مختلفی از جمله عوامل بیرونی و درونی مثل نور آفتاب، ژنتیک، تغیرات هورمونی و افزایش سن ایجاد می شود. لک های تیره معمولا در نواحی که در معرض آفتاب هستند مثل پشت دست، صورت و گردن پدیدار می شوند. در ابتدا این لک ها کم رنگ هستند اما به مرور زمان پر رنگ تر و بزرگ تر می شوند.این کرم ملانین اضافی (رنگدانه ای که به طور طبیعی در پوست وجود دارد و تولید بیش از حد آن سبب ایجاد لک می شود) را جذب می کند و سبب کاهش میزان لک های موجود در پوست می شود؛ این کرم علاوه بر خاصیت ضد آفتاب قوی، ضد لک نیز بوده و از پوست در مقابل آفتاب محافظت می نماید.

اثرات ضد آفتاب رباسین

  • ضد آفتاب قوی همراه با عوامل ضد لک
  • محافظت از پوست در مقابل اشعه خورشید
  • پیشگیری از بروز لک و کمک به درمان آن
  • جلوگیری از انتقال ملانین به سطح پوست
  • روشن کننده پوست های تیره و کدر
  • مقاوم در برابر نور و تعریق