روش های فوق العاده برای توقف ریزش مو در مردان

روش های فوق العاده برای توقف ریزش مو در مردان

روش هایی که در ادامه برای شما در نظر گرفته ایم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی هستند که عوارض جانبی هم به همراه ندارند. به عبارتی سعی شده تا از مواد طبیعی برای حل مشکل ریزش مو در مردان بهره گرفت.

۴ روش کاربردی برای متوقف کردن ریزش مو در مردان:
روش اول: پودر شنبلیله
میتونیند توی خونه یه داروی ضد ریزش مو درست کنید. فقط کافیه دانه شنبلیله رو توی روغن نارگیل تفت بدین و بعد این مخلوط رو صاف کرده و مقدار کمی اش رو روی ریشه ی موها بزنین. البته میتونین برگ حنا رو در روغن خردل جوشانده و بعد از خنک شدن صافش کنین و چند قطره ازش رو به ظرف روغن نارگیلتون اضافه کنین.

 

روش دوم: شیر یا روغن نارگیل
این روش خونگی قدیمی رو دست کم نگیرید. روغن یا شیر نارگیل سرشار از انواع ویتامین و مواد معدنیه که باعث رشد موها میشن. بهترین چیز درباره این روش اینه که هم میتونین این ماده رو بخورین و هم اینکه روی موها ماساژ بدین. (البته در هنگام تهیه روغن و شیر نارگیل از کیفیت مناسب و قابل خوراکی بودن اونا مطلع بشین)

 

روش سوم: شستشو با تخم مرغ
درسته که بوی تخم مرغ ممکنه آزاردهنده باشه، اما اگه این روش رو آخر هفته ها امتحان کنین ضرری نداره. پروتئین تخم مرغ باعث رشد موهای جدید و سالم میشه. خیلی ساده یه تخم مرغ رو روی پوست سر ماساژ داده و ۳۰ دقیقه صبر کرده و بعد با یه شامپوی ملایم شستشوش بدین. تخم مرغ یه نرم کننده طبیعی مو هم هست.

 

روش چهارم: سرکه
سرکه سرشار از پتاسیم و دیگر آنزیم هاییست که رشد موها رو افزایش داده و با شوره سر مبارزه میکنه. همه ی کاری که باید انجام بدین اینه که داخل یک چهارم یه سطل، آب ریخته و نصف فنجان سرکه بهش اضاه کنین و بعد موها رو داخلش فرو ببرین. ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کرده و بعد موها رو بشورین.